Hello
    Add your small about me here! Hi my name is Leslie and I love pies. Pies are good and delicious and fun to eat. They're not cake.

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    看透。

    Baek


    Beak Hyun | via Tumblr


    看到你不为人知的一面
    还真的很想把你给撕碎
    你真的很过分
    亏我以前还喜欢你到要生要死
    我看透了,也幸好我没喜欢你
    当初你讲你没有女朋友到时候
    我就觉得很可疑
    原来你背后隐藏得那么多
    贱男人!
    我以后都不会再相信你所说的每一句话
    最令我伤心的话并不是你讲的'我爱你,我想你'
    而是你问我:"如果我们在一起会怎样?"
    我回答你:"会很幸福" .....
    你真的伤透我了
    让我觉得自己很可笑
    也看清这个世界的丑恶





    现实的人生。

    "看透。" was Posted On: Wednesday, May 14, 2014 @9:08 PM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.